پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

ویدئو| پیروزی امیرعلی آذرپیرا مقابل اسنایدر آمریکایی در فینال مسابقات کرواسی

  • کد خبر: ۲۰۵۶۸۶
  • ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸
ویدئو| پیروزی امیرعلی آذرپیرا مقابل اسنایدر آمریکایی در فینال مسابقات کرواسی
در فینال وزن ۹۷ کیلوگرم این مسابقات امیرعلی آذرپیرا موفق به شکست کایل اسنایدر دارنده ۹ مدال جهانی و المپیک از آمریکا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ملی‌پوش وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران با شکست قهرمان جهان و المپیک به مدال طلای مسابقات رنکینگ‌دار زاگرب رسید.

رقابت‌های رده‌بندی و فینال ۴ وزن پایانی مسابقات کشتی آزاد جام اوپن زاگرب و نخستین رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در سال ۲۰۲۴ پنجشنبه شب در زاگرب کرواسی برگزار شد.

تعداد بازدید : 1714


در فینال وزن ۹۷ کیلوگرم این مسابقات امیرعلی آذرپیرا موفق به شکست کایل اسنایدر دارنده ۹ مدال جهانی و المپیک از آمریکا شد.

آذرپیرا در دیدار فینال در مصاف با کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا با نتیجه ۶ بر ۳ به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا در دور اول با نتیجه ۵ بر صفر مقابل رادوسلاو باران از لهستان به پیروزری رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مایکل ماچیاولو از آمریکا را از پیش رو برداشت. آذرپیرا در دور بعد با نتیجه ۸ بر ۷ از سد ایساک ترامبل از آمریکا گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر ویکی از هند را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

آذرپیرا دارنده ۲ طلای امید‌های جهان در حالی امشب به طلای این پیکار‌ها دست یافت که چند ماه قبل و در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۲۳ جهان در بلگراد در وزن ۹۲ کیلوگرم یا شکست برابر زاهید والنسیا از آمریکا مغلوب و از دور رقابت‌ها حذف زودهنگامی داشت. او بعد از جهانی بلگراد یا تغییر وزن دوباره به ۹۷ کیلوگرم آمد.

این دومین شکست کایل اسنایدر مقابل حریفان ایرانی خود است و سابقه شکست برابر محمدحسین محمدیان را نیز دارد.

همچنین در دیدار رده‌بندی این وزن کامران قاسمپور با شکست با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل ارهان یایلاجی از ترکیه به برتری دست یافت و صاحب مدال برنز شد.

قاسم‌پور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۲ آووسایمان هابیلا از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر ۱ ابراهیم جیفتجی از ترکیه را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->